tisdag, juli 15

Smörgås....

Vet inte om jag skrivet om detta förrut men..... skit samma isf kommer här en repris.
Min dotter har börjat säga att mina öron ser ut som smörgåsar, inga andra öron utan just bara mina. Hon viker dem dubbla sen tittar hon på mig sen tittar hon på Ellinor och sen tokskrattar hon och så säger hon att det ser ut som en smörgås, hon tycker verkligen att detta är kul.
Om min sambo frågar henne vad pappas öron ser ut som, ja då svara hon smörgås och skrattar.

Jag känner nästan att det är lite tidigt för en 2 åring att redan ha upptäckt hur man mobbar sin pappa, för det är ju fan mobbing iom att det bara gäller mina stakars öron och ingen annans. Jag vet inte riktigt vart hon fått denna liknelse ifrån för visst att mina öron är stora men inte fan ser det ut som smörgåsar, men det beror väl kanske bara på riktigt livlig fantasi.

1 kommentar:

Anonym sa...

en skiva skogaholm och ett öra från dig, jag skrattar på mig, det är ju fan sant, tea har rätt, de ser ut som smörgåsar, hahahaha. Vänta ett par år till, jag menar kolla in farsans mackor, haha, då blir det håriga smörgåsar istället, hihi...