torsdag, juli 10

Fan ta dig......

I går medans Mr P låg och sov roade sig min sambo med att knäskura våra golv, hon är lite av en städpedant min kära muffinsbakandesambo. Jag vaknade och beslöt mig för att bege mig till köket med siktet inställt på kylen, det blev en smörgås som jag tog i handen och gick tillbaka till sängen. Men när jag kom till hallen så möte jag då min sambo som låg där och skrubbade, hennes uppmärksamhet drogs till min smörgås utan tallrik, hon fick mord i blicken och skrek till på mig:

- Fan ta dig om du spiller nu, då trycker jag ner dit nylle i marken så får du slicka upp det!!

Jag blev stel som en pinne sa OK och tassade iväg till sängen, sen satt jag där lite som i chock och åt min så kontroversiella smörgås. När jag var klar såg jag till att jag inte hade spillt, med tanke på det uttalet som jag nyss hade fått höra vore det ju onödigt. Som sagt hon kan bli lite energisk när hon städar :)

Inga kommentarer: