söndag, juli 13

Lika som Bär?!

Ok så här ligger det till, en chef på mitt jobb envisas med att tycka att jag Mr P är lik Legolas ur sagan om ringen. Själv kan jag inte se det minsta lilla uns till likhet och förstår inte alls vad hon snackar om, jag har ju inte ens spetsiga öron för fan.

Det roliga i det hela är att hon alltid poängterar att jag absolut inte är lik Orlando Bloom nej jag är bara lik legolas, det är ju lite kul för Orlando ser ju hyfsad ut medans Legolas ser ut som en jävla idiot......

Hmmmm, nä men jag ska nog säga upp mig imorgon för åka till Hollywood och börja jobba som hans stand in.... Hahahahha....



3 kommentarer:

Carro sa...

men du måste ju se likheten....

Anonym sa...

haha...å arbetskamraten har synfel, ett kraftigt sådant antar jag. Legolas ser ju för fan ut som en jävla barbie, du är ju the man för fan!

Anonym sa...

ööö, hängde med Mr: P senast idag. han ser inte ut som det fruntimret. han är en riktig karl/Bänke