onsdag, juli 9

Luktade muffins.....

I dag är Mr P sjuk. Det hela började redan igår kväll men i morse beslöt jag mig för att ge det en chans. Men efter att ha försökt cykla till jobbet så blev det ännu värre, fick stanna flera ggr och gick mestadels med cykeln Så jag var i princip bara på jobbet och vände, fick sedan gå hem för jag ville ju inte lämna cykeln över natten men orkade heller inte gå. Stannade på Statoil och köpte kaffe tänkte att det klanske kunde pigga upp och få mig att må bättre, det hade säkert gjort..... om jag inte hade spillt ut allt på mina skor och byxor.

När jag kom hem vid halv nio slängde jag mig i sängen somnade och har sovit tills för en liten stund sen, vaknade av en bekant lukt som spred sig i våran lgh. För er som följer bloggen är det nog hyfsat lätt att räkna ut vad det var för lukt, jupp det luktade muffins. I dag bjöds det på chokladmuffins som var fyllda med mörk och vitchoklad, dom smakade superduper och fick mig att må betydligt bättre. Nu blir det åter viloläge.

2 kommentarer:

Sara sa...

Kanske lite mesigt i din smak men du har iaf fått en award av mig ;D. Krya på dig!

Anonym sa...

Hola,
Los muffins se ven muy ricos.

Ciao.