tisdag, juli 8

Veckans Sopa

I söndags stod jag i köket och diskade radion stod på i bakgrunden, det var diggilistan på P3 listan med musiken som folk laddat hem till mp3, dator och mobiler mm.
När låten som låg på plats 13 började att spelas fick jag en olustig kännsla i hela kroppen, det var ilska blandat med avsky. För det var en så fruktansvärt pisskass låt och jag stör mig som fan på alla Svenskar där ute i vårt avlånga land som har laddat hem alltså betalt för sådan dynga. Alla "riktiga" artister måste ju må riktigt dåligt när de puttas bak på listorna av sådan smörja.
Veckans Soper är dom som gjort låten, men mest av allt alla som lyssnar på den, laddar hem dem etc etc.
Jag vill egentligen inte lägga upp den men det gör jag enbart för att ni ska få veta vad ni ska undvika.


Fan jag vill bara krypa in i videon och dränka båda två i polen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill egentligen inte lägga upp den men det gör jag enbart för att ni ska få veta vad ni ska undvika.
SKA undvika,Tack.Nu väntar jag på det jag SKA lyssna på.
MVH
FRA
Fredrik hälsar.