lördag, juli 12

Skam den som ger sig....


När jag var 12 år tyckte jag att E-type var skitbra och det gjorde alla mina vänner med, men det var ju som sagt ett bra tag sen. Sen dess har man ju vuxit och utvecklats likaväl har ens musiksmak utvecklats, musik över lag har ju utvecklats en hel del sen 90-talet och det är inte lika hett med eurodisco längre.... eller?

Jag menar titta på den här snubben, va fan han ser ju exakt lika dan ut nu som för 15 år sedan och hans musik låter precis lika dant. Han kunde väl åtminstone klippa av sig sig fula jävla hår som han själv verkar tycka är riktigt "rock n roll" , men skinjacka och långt hår kanske är hans grej?!
Men hur ligger det egentligen till, är det folk som går på hans konserter och köper hans skivor? Man vet ju iof vad man får inga direkta överraskningar där, om man inte blir lite paff av pyrotekniken då. Ja ja, skam den som ger sig....
Men han ska iaf ha cred för musiken han gjorde när jag var liten då älskade jag skiten, låten här under var nog en av favoriterna.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig alltid så förvirrad när jag ser honom - parodierar han eller är han seriös? Man vet inte.

Anonym sa...

shit sikken låt asså. så gött i slutet när det speedas upp. men det ligger allt sanning i det där med 15 år sen/ägg&bacon