tisdag, januari 15

Behöver er hjälp

Jag behöver er hjälp att övertala en god vän, jag vill att jag och han ska börja på gitarrkurs. Han är lite sugen men ändå tveksam, han behöver en spark i röven så att han inser att han faktiskt vill detta.
Har försökt förklara att han inte kommer ångra sig, för vi kommer ju bli Rockstars och make bigmoney.

Så nu vill jag att ni sätter igång och övertala honom, alla medel är tillåtna ;)
Ni måste verkligen fixa detta nu för jag vill inte sitta själv bland främmande folk, behöver lite stöd.

Skulle nu inte detta hjälpa.. ja då måste jag nog lägga ut hans mobil nr så folk får ringa och tjata ;)


Mr: P

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tungt argument är ju alla "töser" som följer med gitarren, hehe ;) Han kommer snart få köpa egna kölappar och han kan ju lätt ha ett eget VIP-system, hihi ;)

//Martin

Anonym sa...

En spark i huvet kunnde rädda dig från att bli en tragisk gitarrist.Om du har köpt en gitarr SÄLJ eller byt mot nåt som du kan hantera.

Anonym sa...

BRÅKA inte me BENGAN han vill inte göra bort sig . Lyssna på din broder.

Anonym sa...

Inte ens fula bögar gillar taskigt gitarrspel.Tjejer tänder på helt andra saker,fråga tanterna på jobbet. Nån kanske gillar getskägg.

Anonym sa...

Klart han ska spela gitarr, det finns inga tragiska gitarrister.

Och visst fungerar det på töserna om man är ute efter den varan, annars är gitarren en fantastisk terapiform.
Konsten med att vara en "bra trubadur" är dock att veta när man ska sluta, för ingen gillar trubaduren som aldrig täpper till.

Lira hårt med gitarren!

Anonym sa...

Big money.Det största du kan hoppas på är det som du får om du säljer gitarren.

Anonym sa...

Kom igen nu Bison....
Du skulle behöva något lungnande med ett sådant hårt jobb som du har och all innebandy.
Tänk att du blir killen på festen som alla vill höra spela gitarr och sjunga med, grymt ju!!!
Då är det bara att välja o braka sen, har du tänkt på detta?