fredag, januari 18

Hemska tanke.


Ånej ! Danny har skadat foten, och nu hotas hans fortsatta medverkan i Lets dance. HEMSKA TANKE!! Det verkar ju allvarligt eftersom Expressen ägnar 2 sidor åt händelsen, men efter att jag läst så inser man att så är inte fallet. Han snubbla i en trappa for sedan i illfart till sjukan, där dom kunde konstatera att han hade... Stukat foten,men stackars Danny. Han säger själv till tidningen - Det gör riktigt ont.

Bara ett ord kan beskriva den blonda dansaren: MES !
En stukad fot är ju inget att grina över.
Han är garanterad en plats på min nästa inne/ute lista, kan nog tom bli en topplacering :)


Mr: P

3 kommentarer:

Carro sa...

Danny som är en sån fabulös människa hur kan man tycka ílla om en person med sån vän uppsyn

Anonym sa...

skiter i lets dans o mesens stukade fot. trams/Beng-HA

Anonym sa...

Låt oss dansa är ett vetenskapligt bevisat karaktärsdanande program som får dom små grå att jobba. Att inte titta på Låt oss dansa är som att blunda när man kör bil, helt enkelt dumt att inte göra det. Jag själv ägnar oftast hela veckan till att förbereda min kväll när dansgalan drar igång, och jag spelar givetvis in det så jag hinner titta på det ett par gånger innan reprisen sänds på söndagen. Oj, vad vore mitt liv utan Lås oss dansa..