tisdag, januari 29

Reklam reklam reklam reklam.....

Eftersom jag är sjuk och vart hemma från jobbet har jag idag tillbringat en hel del tid i soffan framför tv:n, så nu kan jag alla verkligen ALLA reklamfilmer utantill.
Det är ju bara ett få tall reklamer som rullar på kanalerna, men dom är ju hela tiden och det är sjukt störande. Jag vet inte om det är typ var 20:e minute eller något sånt, men när man ser på en film så känns det ju som om det är var 5: e minut.
När reklamen kommer så sappar jag lite mellan kanalerna, oftast gör detta att man missar när filmen börjar igen. Så en film som är 90 minuter blir ju 2 timmmar lång med all reklam, sen missar man ju typ 20-30 minuter av själva filmen. Men det spelar väll ingen större roll för filmen går ju ändå på grannkanalen nästa vecka.

En reklam som var återkommande under dagen var den för En annan del av Köping, denna hyllade och prisade serie. Jag vet inte riktigt vad det är som folk ser i denna för mig helt värdelösa produktion, jag har verkligen get den en chans har försökt att tycka om det, men den förblir helt värdelös.
Jag har inget emot handikappade så hoppa inte på mig för det nu, tvärtom så tycker jag det är skitkul att dom fått den uppmärksamhet de fått. Säkert bra att folk får se hur de har det, att de också har problem etc etc.
Men jag tycker bara att det är totalt ointressant, fan det handlar ju inte om nånting.

Vad tycker ni, hör ni till dom som ser på En annan del av Köping och isf vad är det som tilltalar dej med det programmet?


Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

därför att det är den enda programet här i världen där det finns ren och skär kärlek och ingen ondska!! det är värme total värme