fredag, januari 25

Kan jag räkna med er?

I typ höstas sökte jag till tv-stjärnan som går på SVT, ett program där de ska hitta en ny programledare till just SVT. Jag gick vidare i de 2 första gallringarna och blev kallad till STHLM på sk casting, men jag fegade ur och sket i det hela. Nu får jag en chans till för de söker EN person till, jag ska spela in en videosnutt av mig själv och skicka in. Sen kommer juryn och folket få rösta fram den personen.

Fråga 1: Ska jag göra detta?
Fråga 2: Kan jag isf räkna med eran och alla ni känners röst?


För om jag nu ska göra detta så tänker jag göra det för att vinna inget annat! Såg lite på programmet härom kvällen, det är ju ingen direkt konkurens för de flesta som var där verkar ju tro det är Idol. Många stod där som fån och typ sjöng och skit... VA fan dom ska hitta en programledare inte en ny Marie Piccaso!
Nå vad säger ni, kommer ni stötta mig i detta? Vill veta snarast för jag måste skicka in mitt bidrag i helgen.


Mr: P

4 kommentarer:

Anonym sa...

KLART DU KAN!!!

Anonym sa...

skicka in ett bidrag nu då....sitt inte bara där å bit på naglarna!

Anonym sa...

Go for it, det vinner du lätt! Jag ska engagera hela jobbet til att rösta.

Anonym sa...

såklart du ska göra... vi röstar så mycket vi kan! Kusinen