måndag, januari 7

Storebror

På vägen hem från jobbet åkte jag förbi Teas dagis, lämnade ett nytt schema
När jag hade lämnat schemat och skulle gå till bilen kom det en liten kille och hans mamma, han var så där ärlig som bara barn kan vara.

Lillkillen: Vem är du?
Jag: Petter heter jag
Lillkillen: Är du nåns pappa?
Jag: Ja, jag är Teas pappa
Lillkillen: Va.. du ser inte ut som en pappa !
Jag: Öh.. hehhe...nähä.
Lillkillen: Du ser ut som en storebror tycker jag.
Jag: Hahah....ok

Sen avbröt lillkillens mamma, - Men så säger man inte...
Sen bad hon mig om ursäkt och drog ungen till bilen.

Ok jag ser alltså inte ut som en pappa utan en storebror, hmmm kan det vara kepsen och mjukisbrallorna :)


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

ungens farsa va väl kostymnisse. det tuffa ungdomsgänget han sett hade väl keps på sne o mjukisar. pojken vet inte vad en äkta slacker är än. men det ska man eftersträva att bli/DJ