torsdag, januari 17

Grinig på Mr: P

- Fans jävla skit helvete, ååhh... satans helvetes jävla bajsdörr !

Så lät det i vårt kök för ca 10-15 minuter sen, jag skulle ta ner honungen och puttade ner sockret som givetviss var öppen, det ran ut ca 1-2 dl socker på golvet.
Jag svor då lite tyst för mig själv, gick sen till städskrubben och hämtade sopskyffeln. När jag skulle sopa upp sockret drog jag höften i skärbrädet som stod ute, då svor jag lite högre men ändå inte så nån hörde.
När skyffeln skulle tillbaka in i skrubben öppnade jag dörren fort pga av irritation, då drog jag dörren i mitt eget smalben. Då svor jag den ramsan som detta inlägg började med, och ganska högt.

Vissa dagar ska allt krångla, han där uppe verkar vara grinig på Mr: P idag...;)
Nu ska jag ligga i sängen resten av kvällen, så inget mer kan hända.


Mr: P

Inga kommentarer: