tisdag, januari 22

Som vanligt

Idag har det inte hänt speciellt mycket i Mr P:s liv, klivit upp ur sängen 04:45 som vanligt jobbat till 15:00 som vanligt, varit trött som en gris som vanligt. Men en ovanlig sak har hänt, jag somnade i ett par timmar efter jobbet. Sååå jävla gött var det behövde verkligen det, när jag vaknade hade min sambo fixat käk som stod på bordet, riktigt nice.
Det är inte ofta man kan lägga sig och sova efter jobbet, för min dotter kräver maximal uppmärksamhet och vill inte att pappa ska slagga utan bygga med duplo.

Sen provade jag Orbitreken och det var...hmmm jo rätt jobbigt faktiskt, efter ca 3 min var jag redo att kliva av men jag körde på och körde i 25 min. Var toksvettig och nära på att svimma när jag klev av, känns som att det kan va en bra grej det här.
Ska verkligen försöka att stå på den några ggr i veckan, så jag slipper att stå i vassen till sommaren ;)

Nu ska jag titta färdigt på Sverker (Plus)


Mr: P

Inga kommentarer: