söndag, januari 6

Nojig

Fan har gått och tänkt på att det ska springa hantverkare här hela veckan, dom är ju själva här med. Tänk om det är värsta kleptomanerna, letar igenom våra lådor och skit. Kanske ligger i våra sängar, med våra underkläder på sig.
Står i min kyl och dricker mjölk ur paketet, fingrar i smöret och ollar senapen.

Fan vad äckligt eller... men jag kanske borde rigga upp lite dolda kameror och andra gadgets, eller ta ledigt hela veckan och sitta och vakta på dom kanske.
På onsdag är jag Föräldraledig, då ska jag ju lätt göra lite oanmälda besök, komma in och se vad dom egentligen håller på med.

Men ska man kanske behöva gömma lite värdesaker? typ kamera, filmkamera och datorn, för tänk om de knycker min dator !
Jo... jag gömmer datorn iaf, lika bra så slipper jag gå på jobbet och vara nojig.
Sen kommer jag ringa en gång i timmen hem, bara för att se om de svarar, för det får dom ju för fan inte göra.

Hmmm... känns lite jobbigt det här, men vi får väl hoppas att de har rent mjöl i påsen.


Mr: P

2 kommentarer:

Carro sa...

haha dom kanske spänner på varandra i sov rummet. sånt kan man inte veta höhö

Anonym sa...

hade ju vart genant om du kom in och fick se när dom leker med dina penisringar. fast ens mörka ting ligger väl inte framme på köksbordet direkt/bengan