fredag, januari 25

Tack för hjälpen..

Tack till alla er som engagerade er i att få min polare att inse att han faktiskt VILLE gå gitarrkurs med mig, det har funkat för imorn ska vi åka och inhandla varsin gura.
Det kommer nog bli kul tror jag, vi har kommit på ett bandnamn, Tondövaslackers eller vi kanske borde stava med ett Z på slutet som alla dansband gör ;)

Massor av Props & Respekt till bengan som idag varit utan snus i hela 2 veckor, Be strong brorsan....

Nu ska jag ta mej en liten tupplur så att jag är pigg inför På spåret....
Trevlig Fredag till eder alla.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

fortsätter kämpa. vill ju inte krajja läppen nu när den är så len å go. vi får nog klippa cervera elle nåt imorn med. slänga ut nån tusing på vinglas. gött med rötjut asså, behöver lite cleanare glas bara haha. kasta ut di gamle från öb. hej så länge/bengan