torsdag, januari 10

Circusfreak

På jobbet finns det en tant som har så grymt mycket skägg, alltså jag menar verklig GRYMT MYCKET !
Värsta muschen och sen typ svart bockskägg, hehhe... nästan lite avundsjuk ;)
Fattar inte varför hon slavar på jobbet för en simpel landstingslön, hon kunde ju ta jobb på circus/freakshow.
Hur fan kan det bli så? Inte så jävla sexigt kanske....


Sen har vi en tant som är lite udda, varje gång hon ser mig säger hon:

-Men herregud hur är det med dig, du ser ju jätte blek ut ju..

Hon har fan påpekat att jag är blek typ 3 ggr redan i år, vad fan handlar det om eller ? Jag är fan inte blekare än någon annan !!!


Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

ööh, när jag o brorsan träffa dig på cervera innan jul tyckte han du såg blek ut. kanske julstress? men ändå/bengan

Mr: P sa...

HAHAH...jo men var ju grymt lack på att köa då...jo julstress

Mr: P

Carro sa...

haha vem är det som säger så?? du är blek och jag är gravid, underbara KSS. jag gissar på avundsjuka för restaurang sidan är lite bättre :P