måndag, januari 14

Mr: P talar ut.

Satt precis och småläste på Aftonbladet.se, där läste jag diverse ointressanta nyheter. Bla att fansen sviker Idol Marie eller kanske mer känd som Marie Piccaso, det finns typ ett ton biljetter kvar till hennes turné Näääää...stackars Marie.. ingen som vill komma och lyssna, kanske beror på att hon vart på tv hela jävla vintern!
Folk är väll mätta på Idol, håll upp några år behöver ju inte mjölka skiten ur alla program som blir poppis.

Men när Darin van Idol... Ja då jävlar fans det inga biljetter kvar dom var slut innan dom ens var släppta. Var enda fjortisbrud övertalade sin pappa att få gå på Darins konsert, men jag tror jag vet varför alla föräldrar gick med på att pröjsa biljetter till sina döttrar. Dom tyckte ju synd om grabben:
Jag menar han var mager,hade tandställning och dreglade när han prata, klart dom ville hjälpa honom få ett normalt liv och en normal salivproduktion. Därför betalade folk dyra pengar för att se en pubertetsunge stå och yla i 45 min.

Sen läste jag att Lets Dance drog mer tittare än På spåret i fredags, är det ens möjligt ?
Tittar Svenska folket hellre på B-kändisar som leker danstävling, än på ett mer allmänbildat och underhållande program?
Vart fan är världen på väg när vi sitter bänkade för att titta på när Linda Lampenius står och bimbofnissar på bästa sändningstid, plus att hon bryter på finska. Finns det något värre än folk som bryter på finska eller? Dom kan ju lika gärna hitta på helt nya ord för man hajar ju ändå inte ett smack.
Nä tillbaka till ämnet, Se Uffes sönderbantade kropp flyga som en vante över dansgolvet medans det genomruttna husbandet står och "sjunger" i bakgrunden, tror till och med att Idol Amanda hade gjort det bättre.... eller.... nja...
För Amanda gjorde ju bort sig Bigtime på Grammisgalan, fy fan vad pinsamt dålig hon är !
Dom kallade henne för en STJÄRNA när hon var med i Idol... tssss...
Jag säger bara Peter Swartling..... Hahahha vilken jävla mes han är, har hittat typ en artist och tror han är grym som fan.
-Nä men jag bor ju i NewYork, så jag är en sån jävla cool snubbe liksom. För bor man i USA, ja då har man ju verkligen lyckats med sin karriär.... NOT.
Hela Idoljuryn är soper, riktiga jävla soper...
Sen skulle tydligen en av bönderna ur Bonde söker fru vara med och dansa, men va fan är han kändis helt plötsligt för att han är en desperat jävla bonde som inte kunde skaffa sig en tjej utan var tvungen att ta hjälp av Tv4. Herregud !

Nä annat är det med Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg, där har ni 2 snubbar med fett mycket stjärnstatus. Dom kan ju något iaf står inte bara i studion och fnissar och ler, BigUp till På Spåret!


I Metro kunde man idag läsa om 2 st ökenråttor som hade lämnats för att dö i en källare Öh... jo visst man ska vara schysst mot djur, men va fan råttor hör ju hemma i källare och jag är säker på att de hade hittat något dom kunde knapra sönder. Det måste ju hända större saker i världen än det eller? Jag menar en halvsida om två råttor, det är ju skrattretande för fan.
Att läsa Metro är som att läsa En ding ding värld, ni vet tidningen man tyckte var cool när man var 8 år.


Så där nu har jag fått lätta mitt hjärta lite, känns bra blev alldeles trött nu.
Har ni några synpunkter, alla ni Lets dance fans och Idol Idioter har ni något att säga? Ta då chansen nu, ni har ju ändå inget för er fram till Idiot 2008 börjar.




Mr: P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var inte igår man hörde/läste ett - Not-skämt.

Sen var det faktiskt så att Darin kom tvåa. En rödhårig snubbe vann.

Björn

Mr: P sa...

Ah jisses asså..var det inte ens Darin som van. Mmmm ja där ser man, jag har inte jättekoll påt. sorry...

Mr: P

Anonym sa...

haha dy är för skööön...

Anonym sa...

Killen med det röda, underbara lockiga håret kunde verkligen sjunga och har en jättebra röst.
Om jag inte minns fel så heter han nog Daniel.