fredag, januari 25

HJÄLP!

Jag är svag, vek, har ingen självkontroll över huvudtaget. Det är sant fan vad kass jag känner mig för tillfället, klarar inte ens av att sluta snusa... fan vad b. Kan inte bestämma över min egen kropp helt jävla sjukt ju, vill ju verkligen men det går fan inte. Får ju typ värsta sortens abstinensbesvär,
typ svettas som en gris, mår illa, ser suddigt, blir kass i magen, blir grinig, svårt att koncentrera mig, svårt att sitta stil etc etc.... listan kan göras lång mycket lång...

Jag blir som en gammal pundare när jag inte får mitt snus, typ sitter i soffan och gnager på naglarna å bara tänker på en sak, snuset det jävla fucking snuset.
Varför i helvet skulle man börja med skiten? det var ju inte direkt gott i början, man var ju för fan grön i ansiktet och mådde skit. Men det var väl ballt antar jag, men nu är det ju bara äckligt med bruna tänder och kass andedräkt. Dyrt är det med riktigt riktigt dyrt, phuuu... vad fan ska jag göra med skiten?

Behöver ju proffesionel hjälp kirrar inte detta själv asså, behöver en persolig tränare typ en som vaktar och motiverar mig.
Jag har provat nicotinplåster men det funka inte, nicotuggummi funkade men blev ju lika stor torsk på det efter ett tag. Tuggade ju typ 2 karter om dagen, när min dotter föddes hade jag nog en 6-7 gummin i munnen hehehe....
Nä jag måste hitta på något drastiskt och det fort, vill bli av med lasten NU....

HJÄLP Mr: P att sluta snusa, kom med tips idéer och motivation.


Mr: P

Inga kommentarer: