söndag, januari 27

Röksugen atlet

Förrut var jag, min mor och min dotter på sportex, vi kollade nya gåutochbrännister skor till mig. När jag och Tea var på väg hem så var det en snubbe som kom och sprang om oss, det var en seriös snubbe han hade såna där spandex kläder och var värsta vältränad. När vi kom till en gatukorsning stod han där lite längre fram, han stod och sprang på stället och fipplade med något.
När vi kom jämsides såg jag vad han gjorde, han fipplade med en cigarett och tändare. När vi gick förbi trodde jag knappt vad jag såg, jag menar värsta atleten som är ute och tränar och tar en cigg samtidigt ;)
Nån minut senare löpte han om oss igen då hade han en cigg i mungipan... heheh såg lite småkul ut måste jag säga.
Fan kunde han inte vänta med ciggen tills han hade sprungit klart ?
Känns som att han sprang i onödan liksom...
Men men... jag vet hur det är när nicotinsuget sätter in.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Han va säkert mätt på avgaser
och ville rensa rören.