torsdag, januari 10

Lite av varje

När jag gick hem förrut mötte jag 3 st 15 åriga killar, dom var verkligen assballa gick och spotta och allt det där. Sen hade killen i mitten en mobil i handen, dom gick och lyssnade på musik. Det borde vara skottpengar på folk som lyssnar på musik i mobilen (utan lurar)
Det är ju grymt pinsamt, sen är ju inte ljudet riktigt 100 det bara skrållar ur högtalarna.


I går skrev jag att det var nytt rekord av läsare på bloggen, den 8/1 hade jag 71 unika besökare. Men igår hade jag hela 83 unika besökare, riktigt jävla nöjd.
Vore kul om hälften av alla läsare tog sig tid att skriva en kommentar, det är ju nice att veta vad ni tycker etc.

Imorn kommer La famiglia hem igen, nice... saknar dom masser....


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till mitt yrke, det handlar bara om att underhålla! Jag menar varför skriva när vi bara kan bli underhållna, hehe =)

Hoppas allt är bra med er hemma i Skövde. Kämpa på med bloggen, läser den till kaffet varje morgon.

Häls.
//Martin