lördag, januari 12

Läskigt värre


Något som jag tycker är riktigt läskigt är Clowner, jag menar jag kan knappt se på dom. Jag ryser ända in i märgen och får olustiga känslor i hela kroppen, dom är bara så ruggiga.
Clowner ser så jäkla elaka ut och sen har dom onaturligt stora skor och gör konstiga saker, nä dom borde fan förbjudas.

Fattar inte varför föräldrar tar med sina barn på cirkus, det ger ju men för resten av livet. Jag ska inte ta med Tea på cirkus förns hon kan säga om hon vill eller inte, vill inte paja hennes liv med.
Sen har vi ju filmen DET den är ju sjukt läskig, den clownen skrämmer skiten ur mig.
Jag tror det är många som håller med mig om detta, för jag menar det måste vara många småungar som suttit på cirkus bänken med skräck i ögonen. Skräck för den konstiga målade figuren som gör helt sjuka saker, dom är ju alltid så rackarns högljudda med. Nä jag tror clowner gör mer skada än nytta.
Jag fick en skål i studentpresent den var formad som en clown, den satt på min hylla och glodde elakt på mig. Den fick stå där i 2 nätter sen åkte skiten ner i källaren, när jag senare flyttade hemifrån så slängdes den.
Har nån av er något läskigt clown-minne, kanske första gången ni var på cirkus?
Eller tycker ni rentav om clowner?
Mr: P

2 kommentarer:

Carro sa...

var du tvungen att lägga upp just den bilden, jag kommer ju få mardrömmar... tack tack

Anonym sa...

det där clownen är ju ine läskig och la du bara up den kommentaren för att folk ska tyca synd om dej eller? mes