tisdag, januari 8

Lite pinsamt

På mitt jobbar vi 3 st som jobbar på den sk " Restaurang sidan" det är jag och två damer som jobbar ihop.
Nu kommer vi till det som faktiskt är lite pinsamt, det är nämligen så att vi alla 3 lyckats färga håret. Dessutom i ganska lika nyanser, alla 3 har nu brunt hår.
Visst känns det lite "högstadie-tjejgäng" typ att vi träffats på stan och köpt färgerna samtidigt.
Lite som de där jackorna som fotbollsspelarna har i college filmer, visa att man tillhör en viss grupp.
Nä det är ju lugnt, men lite mes varning är det fan i mg.

Nä men vi på R-sidan är liksom lite coolare, lite bättre och ja vi är liksom sååå jävla balla
liksom !

Nä jag måste skilja mig från mängden.... det blir till att doppa huvudet i klorin...


Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

hahaha själv tycker jag att det är lite underhållande!!
men som sagt i en fight skulle vi ju äga resten av packet