fredag, januari 4

Du e me eller Du e passé ( nr 1 -08 )

Jepp då var det dags för 2008 första inne/ute lista, fast på min blogg heter den Du e me/ Du e passé.



DU E ME
  1. Mjukisbrallor är ju lätt det skönaste kläddesplagget som någonsin uppfunnits, Mr: P bär det flitigt.
  2. Simpsons the movie säger bara: Spiderpig spiderpig... HAHAHhahah riktigt kul.
  3. Dirty ny polisserie på kanal 6, har bara gått ett avsnitt men det verkar lovande.
  4. Pljungberg.blogspot.com min egen blogg är Väldigt Me just nu, och äntligen har jag börjat få lite läsare.
  5. Garageplatser vi har äntligen fått garage, inget mer skrapande av isiga rutor. Riktigt skönt att sätta sig i en varm bil på morgonen.

DU E PASSÈ

  1. Tv-utbudet Idag får man välja mellan Mimmi och Reine i fjällen eller Tripple xxx. Det är mycket skräp och svingamla filmer just nu.
  2. EMD 3 Idol-puckon i en och samma grupp, va fan ta 2 till så har vi ett svenskt Fab 5. Men fjortisbrudarna jublar väl antar jag.
  3. Medicinering min dotter äter antibiotika, det är ett riktigt helvete att få i henne det. Jag ska bli först med medicin som smakar gott.
  4. Magnuss Ugglas blogg den var rolig till en start, men när han började blogga på Aftonbladet så spårade det ur. Han är riktigt jävla Passé.
  5. Dogge Jag har aldrig tyckt att Latin kings vart speciellt bra, men dom är ju bra mycket bättre än hans patetiska solokarriär. Han är ju bara så jävla slut, både som artist och som reklamfjant.

Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

stabilt självförtroende där med blogga/benga mjukbralla

Anonym sa...

men vad snackar du om,dogge är ju med=)ok att han har barn att försörja, därav reklamuppdrag osv...men snälla hallå, det är ju sveriges första hiphopstjärna ju....var lite snäll nu, du vet ju själv hur det är att ha barn, vad gör man inte för att få det att går runt!!!

Anonym sa...

gå runt ska det stå