måndag, januari 28

Låt mig vara !

Mina ögon klarar knappt ljuset från dataskärmen men måste bara skriva detta lite fort, för det står mig som fan. Min typ boss ringde förrut och undrade hur det var med mig, eller ja egentligen var det väl mest intressant när jag skulle komma tebax och jobba.

Hon frågade om jag trodde jag skulle kunna komma på onsdag, det vore bra för då är det ju kurs på eftermiddagen och så sa hon. Det vore ju dumt om jag missade det.
Men va fan jag ÄR SJUK och det är ju helt jävla omöjligt för mig och veta om jag är frisk på onsdag eller inte !
Men visst jag kommer med magsjuka, sitta på kurs med räcerbajs det är fint det.....
(speciellt eftersom det är hygienkurs)

Fan vad jag stör mig på när dom typ ringer och hetsar när man är sjuk, låt mej vara för helvete! Jag kommer när jag blir frisk, och det går garanterat inte fortare om nån tjatar på mig.
Nu blir det alvedon och sängen.


Mr: P

Inga kommentarer: