söndag, januari 20

Som en mamma?

I eftermiddags var jag och min trogne gamle vän Bengan ute och gick lite, när vi kom tebax till min gård var det mörkt ute. Ca 10 meter framför oss kom 2 av grannungarna den ena ropade
-Mamma !
Jag tänkte inte mer på det utan fortsatte gå mot ingången på huset. När vi kom upp jämsides med ungarna tittade den ena på mig eller Bengan (inte säker på vilket) och sa
-Det var ju inte min mamma.

VA! ser jag ut som en mamma? visst att en unge på Teas dagis tyckte att jag såg ut som en storebror det kan jag ju leva med, men att jag ser ut som en mamma det känns ju mindre bra.
Jag behöver ju tydligen inte bara tappa några kilon, nä va fan jag behöver ju en Extreme makover.
Nä jag kan inte riktigt släppa det här... ser ut som en mamma... djävla skitungar !

Men undra vad det var som fick dom att tro att jag var deras mamma? är deras mamma kanske väldigt maskulin, eller går jag som en tjej, eller har jag tjejiga kläder, eller.... ja eller vad fan berode det på ??
Får nog nästan ta och korsförhöra kidsen imorgon, för så här kan jag ju inte ha det gå runt och se ut som en mamma.


Mr: P

Inga kommentarer: