torsdag, januari 31

Hur är det möjligt?

Detta är ju inga purfärska nyheter direkt, men jag kan inte släppa detta, jag kan verkligen inte förstå detta.
Jag menar hur är det möjligt att Basshunter ligger etta på både Englands och Irlands singellista, med en låt som handlar om ABSOLUT INGENTING.
Jag menar det är ju typ en av de sämsta låtarna någonsin, bara såna där med fakepimpade volvobilar som lyssnar på den låten när dom kör runt, runt, runt på torget.
Nä asså jag kan inte förstå detta, jag menar hur är det möjligt?

Alla seriösa artister måste ju vilja fimpa honom, det lär ju vara skottpengar på honom. Tänk er när Orup och Lena PH rullar upp bredvid honom och kör en driveby, och båda två skriker
- Käka bly datanörd !!!

Hoppas verkligen att ingen av er sitter och nickar med i hans musik, och om ni nu gör det så ser jag gärna att ni förklarar varför och vad det nu är ni ser i hans sk musik.


Mr: P

Inga kommentarer: