lördag, oktober 13

Allt eller inget

Jag är en periodare, när jag hittar något som jag tycker är gott/roligt så äter/gör jag den saken varje dag tills jag tröttnar. T ex när jag tränade på gym då körde jag stenhårt 5-6 dagar i veckan i ett år, sen blev jag tjockis på heltid. I början av denna sommar spelade jag schack som en galning, sen blev det Othello och korsord. Allt eller inget är min filosofi!
Den senaste tiden är det denna blogg som jag lagt min tid på. Men nu är det inte lika kul längre den värsta "bloggabstinensen" har släppt, så nu kommer mängden inlägg att minska något.
Ist kommer min lånade gitarr att åka fram igen, jag fick låna den av Ellinors kusin. Martin som jag lånade gitarren av är riktigt skicklig på gitarr, han lärde mej lite av grunderna i somras. Men sen dess har det inte blivit så mycket övat, men nu ska jag hårdträna så jag kan vissa honom vad jag lärt mej. Har alltid tyckt att det verkar kul med gitarr, ni vet ju vem som får mest uppmärksamhet på en fest- Just det, han med gitarren.
Jag vill bli den snubben, som kan lira allt som folk önskar. När jag lärt mej lite så lägger jag ut det här, så ni kan digga :)
Tänk er när jag sitter som trubadur på Skafferiet och det enda jag kör är Wu-tang clan hits på akustiskgitarr, försöker få alla medelålders att skrika - Wu-tang clan aint nouthing to fuck whit !!! Hehehehhe...det vore något det.





Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe. behöver du kör så ställer jag upp. NEW-TANG AND THE COVER BEES. du klinkar på guran och jag och maritha vrölar lite "killah bees". Bengster-Gangster

Anonym sa...

Att va periodare kan va ärftligt.