söndag, oktober 14

Tack till er som röstat !

Ända sen jag gjorde den där enkäten, så är jag inne och kollar hur det går 8 ggr per dag. Det är nu 12 personer som tyckt till, och fler lär det ju inte bli så jag har kortat ner tiden.
Så nu är den avslutad och snart lägger jag upp en ny. Det var ju nice att fler tyckte att min blogg ägde än att den sög, men jag får väl försöka skärpa mej eftersom 3 st bara tyckte att den dög!
Det är ju kul att det är några som tagit sig tid för att rösta även om jag hade hoppats på mer än 12 röster, men det är tydligen inte mer folk som läser det jag skriver. Men tack till er som röstat, jag bad om förslag till frågor men fick noll kommentarer på det, så då får ni helt enkelt stå ut med mina.

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du kan få din farsa o sluta röste kan resultetet bli annorlunda ,tror ja.