lördag, oktober 27

Krit Hitler


Ikväll var jag, Tea och Ellinor hos E:s föräldrar. Jag och svärfar var ute och byte batteri i bilen (han greja och jag höll i ficklampan) Värsta manligt att greja med bilen när kvinnorna fixar käk :).

När vi vänta på att maten skulle bli klar försökte vi få Tea att rita lite i sin ritbok, hon rita några streck sen tröttna hon. Men jag och E fastnade och ritandet blev nästan maniskt. Vi blev oense om färger och det hela slutade med att jag kallade Ellinor för krit Hitler. Jag fick lämna ritblocket med svansen mellan benen medans Ellinor glatt fortsatte att färglägga gubben.
Jag hann dock med att ge skorna Adidas streck ....Hehehehhe......
Men visst blev det färdiga resultatet slående !?
Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja verkligen, ni är riktiga picassos...hehe

Anonym sa...

Riktigt bra gjort, hur gammal var du? 4 eller 24 ? :) hehehe...

Anonym sa...

Hehe... Köp dig ett ritblock själv du får du se hur kul det är!!! Då ska du nog se att vi inte är själva om att tycka det......