fredag, oktober 5

Hon är ju bara 12 !!

Min sambo tittar på Lilla Melodifestivalen, det var en tjej som är 12 år. Hon hade värsta urringningen, hur fan kan dom låta henne uppträda så el ? Försöker dom fiska manliga röster eller? Hade det varit min dotter hade jag blivit helt tokig och typ stormat upp på scen, och skrikigt -Skyll dej kvinna !
En annan sak som stör mej är ett typ ungdomsprogram som heter Bobster, det riktar sej till kids mellan 8-15. I ett avsnitt var artisten Bys med och uppträde, han körde sin fjantiga låt "Karatefylla". Är det verkligen något för den åldersgruppen ? Sen frågade de honom vad låten handlade om, och han bara - Nä men en riktigt rejäl fylla. Det är smart att prata så inför 8 åringar !! Herregud, skärpning SVT.

Mr: P


3 kommentarer:

Anonym sa...

kanske mer pervoröster? vet inte men kanske sitter peddos och annat kräk och glor på det också annars är väl konceptet: med barn, för barn (hoppas jag). /B-man

Anonym sa...

helt jävla stört, barn ska vara barn, ska för fan inte ha urringat när de är tolv. detsamma gäller stringtrosor och vuxenkläder, vad fan, det ska väl inte barn ha eller? vad är det för jävla föräldrar som låter ungarna springa ute så? detsamma gäller smink på unga tjejer, vad fan är det, helt sjukt, å det där jävla programmet bobster, där ser man ju små skitungar i bakgrunden, de är ju inte gamla, men de ska stå och jubla och dansa som vuxna gör på mtv. tacka vet jag dr snuggles, det är ett RIKTIGT barnprogram, *asg*

Anonym sa...

De är väl inte så konstigt om man ärver storasyrran's o morsan's trosor.