onsdag, oktober 10

Åh herregud

För några minuter sen ringde det på dörren, utanför stod det två kvinnor i 60-70 års åldern. Den ena började prata om Jesus och Gud och allt det där. Men den andra stod helt förstenad för hon hade fått syn på min tatuering som sitter på vänstra benet, hon såg helt förskräckt ut. Kan tänka mej vad hon tänkte- Åh Herregud, stackars arma barn. Efter nån minut förklarade jag att jag inte var intresserad, och dom gick. Hehehehe... jag tyckte alltihop var ganska kul. Och Ja det är mitt ben inte underarm :)
Mr: P


5 kommentarer:

Anonym sa...

herrejesus va ni satanister breder ut er. ni måste öppna upp er och se kristus. allsmäktig herre måste övervinna lucifers mörka ondska. vakna! från. helge fossmo. ps. sätt gärna in ett bidrag till ny barnflicka pg: 666-88 666

Anonym sa...

är du säker på att det inte är på underarmen ? ser mer ut som det än ett ben :)

Anonym sa...

Du skulle get dom fingret i stället för o visa benet.

Anonym sa...

Riktigt cool tattoo iaf.
Nip

Anonym sa...

De ä så mycke felstavningar så ja undrar skriver du kommentarerna själv??