onsdag, oktober 3

Jobba om en vecka då....

Får ursäkta att jag bara bloggar om dagis för tillfället, förstår att det inte är så intressant. Men det är stort för mej, riktigt stort. Att lämna sitt skrikande barn till en främling, ja det är tufft. Idag var det rätt så ledsamt, det var nästan så jag började böla med. Men det blir säkert bra med tiden.
När jag satt i fikarummet och hinkade i mej kaffe, så skickade jag ett berg med sms, till folk jag inte snackat med på riktigt länge. Fick svar av nästan alla, på måndag ska jag träffa en kompis från gymnasiet ska bli riktigt kul.

Imorn är det en vecka tills jag ska börja jobba igen, känns så där kul faktiskt. Ni vet hur det är att börja efter semestern, jag har varit hemma i 3 månader. Kan bara beskrivas med ett ord. Ångest, riktig jävla ångest. jag vill bli miljonär så jag slipper jobba mer. Alla frågar om det inte ska bli skönt att börja jobba igen, hell no !! Jag skulle lätt kunna tänka mej att bli en " Desperate houseman "

På fredag kommer nya Du e me/ Du e passé. Från början tänkte jag göra listan en gång i veckan men det pallar jag inte, så en gång i månaden får det bli. Så första fredagen i varje månad blir det listan.
Nu börjar snart Mia och Klara, titta på det ni....


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mia o Klara fan missa de igår somna.

Anonym sa...

Såg reprisen 01.55 KANON !