tisdag, oktober 2

Kom igen, Chocka mej nu !

Som jag skrev igår, så ska Alex Schulman stänga sin blogg. På detta sista inlägg har han fått 1114 kommentarer, och mer lär det bli. Det är riktigt mäktigt, det är riktigt många som läser det han skriver.
Jag är lite besviken på er som läser min, jag vet på ett ungefär vilka som läser. Men jag saknar era kommentarer, ni kan väl chocka mej. Berätta om denna blogg för folk ni känner, säg att det är skit kul (även om ni inte tycker det). Om alla berättar för 2-3 pers vore jag nöjd. Jag vill se MASSA kommentarer nästa gång jag loggar in. Men inte massa bullshit, utan seriösa grejer. Ge mig ros ge mig ris. vad är bra, vad suger stenhårt. Vissa mej att ni tycker jag ska fortsätta med detta, vill inte sitta och skriva om bara farsan läser (Tack för alla fantasifulla inlägg far).


Kom igen, chocka mej nu ! Mr: P

5 kommentarer:

Mr: P sa...

Ok, jag lägger första själv. Jag tycker mina inlägg håller rätt bra standard. ingen " vanlig dagbok "
Mr: P

Anonym sa...

jag dunkar in andra då brorsan. fan vikken söndagsångest du ska ha när du jobbat 2 dagar och märkt hur trist det är att jobba. hahaha//förtappad scanarbetare

Anonym sa...

haha! ja älskar mitt jobb!!!!

funnyfarm!

Anonym sa...

var hemma lite till då och låt sambon jobba, eller du kanske både jobbar, städar, lagar mat, dammsuger OCH passar erat barn=)hehe...stackare, ångest är inte kul, vänta till du har börjat jobba, vet själv hur det är efter en långsemester, kände efter varje morgon, DET MÅSTE VARA NÅT FEL PÅ MIG IDAG...och så var det det, hehe, hade allt från huvudvärk till lite mer allvarliga symptom, men de gick alltid över efter att jag ringt och sjukskrivit mig. Nu har jag bytt jobb! Ha det bra du/ fd lokalvårdar-anders, numera konsult!

Anonym sa...

De bästa är o sjukskriva sig innan man känner nåt!