fredag, oktober 5

Inget att skoja om men...

I går kväll när jag och Ellinor stod på muggen och borstade tänderna, Började vi prata om knölar och tumörer. Ellinor har en liten knöl i nacken, jag försäkrade henne om att det var ofarligt. Sen flippade vi ut total, jag sa att man inte behöver oroa sej över en knöl förns den behöver en egen mössa :) Vi börja tokskratta, och diskutera att om man har en jättetumör kan man sy dockkläder till den :) Det var väldigt kul just då, känns inte lika kul nu när jag skriver.
Visst tumörer är verkligen inget att skoja om, men ibland är dom mest allvarliga sakerna så jävla kul att driva om.

Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror Elinor's knöl har märkeskläder o lyssnar till namnet Petter.

Anonym sa...

Han har väl inte tid o lyssna , diskar el. damsuger.