måndag, oktober 8

Barnsligt men kul.

Heheehhe... Brevbäraren var precis här jag hörde honom en trappa upp, jag tänkte jag skulle driva lite med honom. Jag tryckte ner vårt brevinkast så att han inte kunde stoppa in breven, jo jag vet det är lite barnsligt men kul :) Jag tittade på honom i titthålet, man såg hur han tänkte - va fan nu då ? Efter 3 försök att lägga i posten ringde han på dörren, jag var inte med på det så jag sket ju nästan på mej när det började ringa. Jag öppnade dörren, han sa lite småstressat - Öh.. ditt brevinkast går inte att få upp, så här har du din post. Jag kunde knappt hålla mej, men sa tack och gick in igen. Det här tycker jag ni ska testa, riktigt roligt tycker jag :)

Mr: P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är jag vuxen nu:NEJ !!

Anonym sa...

Vuxet är att vända dörren upp och ned.
MVH.
POSTEN.

Anonym sa...

Hahaha, kul som fan ju! Synd att man bor där dom investerat i postboxar i trappuppgången. Man kanske kan lägga en orm eller nåt där i istället.
Mvh "Lever för att jävlas med folk"

Anonym sa...

De ä aldrig fel att parkera så nära ytterdörrn att man själv inte kommer in om man nu måste jävlas med folk.