måndag, oktober 1

Men nu är det alltså slut!

Om du hade frågat mej för 3 månader sen vad jag tyckte om Alex Schulman, så hade jag garanterat svarat
- Han är en riktig fjant, en ful överskattad fjant.
Men den senaste månaden har jag börjat fatta tycke för denna kontroversiella bloggare, har läst hans blogg dagligen. Därför var det lite ledsamt när jag idag läste att han skulle sluta med sin blogg. Blev lite små chockad faktiskt, han var ju grym på det han gjorde. Han skrev det alla tänkte, men ingen vågade säga.
Anledningen till att han slutar var ju faktiskt godkänd, men önskar ändå han kunde fortsätta. Har fått mej många goda skratt på "Att vara Alex Schulman" Men nu är det alltså slut !

Ni som läste hans blogg, kan gå över till min :) Mr: p

1 kommentar:

Anonym sa...

Uggla är en bra ersättare.