söndag, oktober 21

Riktigt störande !

Läste precis denna kommentar.

Anonym sa...
Din blogg börjar mer o mer handla om saker du hatar eller stör dig på o då får du 0 kommentarer eller så tycker BENGAN att du är askool.Starten va bra nu börjar du balla ur.

MVH COLLAST.
den 21 oktober 2007 19:42


Men ärligt talat jag skriver om saker som händer i mitt liv, tankar och idéer Jag kan hålla med dig om att det kanske var roligare läsning i början, men det var ju för att jag var med om roliga saker. Jag kan ju inte skriva om roliga saker om jag inte är med om några, eller tycker du jag ska hitta på händelser ????
Du skriver att jag har ballat ur, tillåt mej skratta din lilla fjant.
Detta är ingen jävla roman med ett påhittat innehåll, detta är mitt liv!.
Men gör gärna en egen blogg och berätta för oss om ditt otroligt spännande liv!

Jag hade idag tänkt att skriva om en rolig sak som jag var med om i helgen, men pga av kommentaren från COLLAST kommer jag denna vecka att fokusera på saker jag stör mej på.
Det är valfritt att läsa, jag skiter fan i vilket du gör Collast !
Hoppas ni ser fram emot en veckas gnäll och klagande.

Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! Kompanistryk på collast ;)
Din blogg äger..
Btw Collast, jag säger som Filippa Bark; man blir inte roligare än man gör sig till!

Anonym sa...

Jag hade idag tänkt att skriva om en rolig sak som jag var med om i helgen, men pga av kommentaren från COLLAST kommer jag denna vecka att fokusera på saker jag stör mej på.
Det är valfritt att läsa, jag skiter fan i vilket du gör Collast !
Hoppas ni ser fram emot en veckas gnäll och klagande.

VILL DU BARA HA GULLIGA KOMMENTARER SÅ SÄG DET FÖR FAN.
COLLAST.

Anonym sa...

gnäll på brorsan, jag vet du gör det bra, hehe. hälsningar stora stygga bengan. förresten vet jag inte va jag tycker är "askool" längre.