måndag, oktober 22

Störande som fan (del 2)

Jag hatar när man tror att man har batteri kvar i mobilen, men så fort nån ringer så dör den.


Jag stör mej riktigt mycket på alla anställda på våra vårdcentraler. Dom är så äckligt inkompetenta och man får ju för fan hjälpa dem att ställa diagnosen.


Jag avskyr konsistensen på yoghurt.


Jag blir cp på försäkringskassan, har man vart sjukskriven eller föräldraledig så är dom alltid sena med utbetalningen. Dom krånglar fan jämt.


Stör mej på att alla butiker envisas med att jag måste visa legitimation, när jag köper snus. Oftast har jag det inte med mig, utan måste åka hem och hämta det.


Hatar alla som inte tillämpar högerregeln.


Stör mej på folk som köper färdigriven ost och färdighackad bacon, lata jävlar.

Blir riktigt irriterad när folk inte pallar att bli dissade på bloggen.

Mr: P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Notera antalet kommentarer , är som du stör mig på allt.
COLLAST

Anonym sa...

Jag stör mig på folk som inte gör sin egen keso!

Lata jävlar...

Björn

Anonym sa...

Har du gjort egen keso nån gång? Vet du hur det går till?
Eller var det bara lite ironi kanske?!

Anonym sa...

Kan Collast utveckla sin kommentar? Vad menar du med "är som du stör mig på allt". Menar du att du är som Mr P och stör dig på mycket grejer?
Var det inte "töntigt att störa sig på saker" eller har jag totalt missuppfattat Collast med dina tidigare kommentarer????

Anonym sa...

Ironi!
COLLAST