onsdag, oktober 31

Dag 3

Tjo på er.
Dag 3 som jag är hemma och är krasslig, börjar bli riktigt segt nu men jag mår bättre iaf. Nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ska ringa tebax, måste kolla upp min lilla mage det är något galet med den.
jag har nu även blivit förkyld så jag sitter vid datorn med ont i magen och rinsnuva, i det andra rummet sitter Ellinor med snuva och ont i halsen plus att hon försöker plugga till tentan på fredag.

I kväll 21:30 är det 1,5 tim med Ironmaiden på P3 Live, det kan ju vara värt att lyssna lite på.
I går läste jag på Aftonbladet.se om en 77 årig man som vägrades handla folköl, för han hade inget leg :) öh...men herregud lite överdrivet kanske. Om personen ifråga har sexpacket i sin rollatorkorg, då borde han ju vara myndig !


Mr: P

Inga kommentarer: