onsdag, oktober 24

God damn it !!!

Idag släppte Petter sitt sjätte album "God damn it" och när jag kom hem från jobbet, så låg det ju självfallet ett signerat ex och vänta på mej. Jag lyssnade en snabbis på den förrut, men lyssnar nu när jag sitter och skriver. Jag tycker den är riktigt bra, sköna beats och grymma gästartister. Jag diggar introt med Persbrandt, sen finns det ett spår som heter "Get by" som är riktigt fresh !
Jag ger den 3 munkar av 5 möjliga.
Det har släppts riktigt mycket skön svensk hiphop senaste tiden. Mange Schmidt har ju bara hits på nya plattan och igår var jag inne på Kens hemsida lyssnade på nya videon " Ta det lugnt" den var riktigt tung http://www.barabazz.com/.
Kens nya skiva släpps idag med (tror jag) den måste man ju införskaffa.
Den 4:e december släpper Wu-tang clan nytt, det ser vi fram emot!
Mr: P



1 kommentar:

osgdish sa...

Missa inte www.hiphoptomtar.se - Petter feat AFC - Fresh !! - Musikvideo :)