måndag, oktober 15

Lite krångligare än väntat.....

Idag var min partner in crime min trogne vapendragare, Bengan här. Vi skulle diskutera vårt projekt och fylla i lite blanketter, trodde vi ja! Det visade sig vara en aning mer komplicerat, och vi gjorde inga stora framsteg. Jag kan ännu inte avslöja vad det rör sig om, men så fort vi har läget under kontroll så ska jag uppdatera er. Jag undrar varför alla blanketter måste vara så äckligt invecklade, de använder ju för fan gammelsvenska som iaf jag har svårt för att förstå.
Måste säga att Ellinor hjälper oss en hel del med detta lilla projekt, vi behöver faktiskt lite kvinnlig list emellan åt :)
Men vi ska ta tag i allt på allvar nu, så till våren har vi förhoppningsvis en färdig produkt.
Mr: P


1 kommentar:

Anonym sa...

tacka gud för att ellinor har insyn i detta. jag bockar och bugar för henne. Bengan