måndag, oktober 8

Det är ÖB:s fel...

Jag är lite lätt beroende av chips, eller som min sambo kallar det "Chipsoman". Så när jag upptäckte att ÖB sålde chips för 5 kr, ja då var det kört. Det var för ca 2 årsen eller 8 kilo sen, för när man kan få en påse chibbe för 5 spänn då kan man inte hålla sej. Och eftersom en påse kostar runt tjugan i en vanlig affär, ja då måste man ju köpa 4 st på ÖB. Det blir en ondcirkel det där. Sen finns det ju folk som kan öppna en påse och ha den i skafferiet i nån vecka, jag hetsäter tills skiten är slut och man mår riktigt illa. Sen ligger man där i soffan och kippar efter andan, med flötiga fingrar och dill mellan framtänderna.
Hade jag bott i USA så hade jag stämt ÖB, det är deras fel att jag har gubbmage.

Once you pop, you cant stop !! Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du bot i USA hade du varir så fet så du skulle aldrig orka ta dig till ÖB.

Anonym sa...

VARIT inte varir

Anonym sa...

hehe...för fet för att orka ta sej till öb...stämmer nog :)