lördag, oktober 6

Gäller att prioritera...

Än en gång har jag trampat i fällan, reklamfällan. Vandrade runt på coop och där låg det, Norrlandsguld skärpet. Först gick jag bara förbi, men nån ting drog mej tebax. Så jag hämtade Ellinor och vissade vad jag hittat, behöver du verkligen det där frågade hon. Jag Måste ha ett sånt, det är ju asscoolt ju, svarade jag fort. Och det blev som jag ville, köpte ett sexpack och fick skärpet på köpet. Jag får fan sluta att åka och handla, jag klarar inte av att gå förbi reklamprylar. Det kvittar hur ont om pengar vi har, det finns alltid pengar till sådana saker. Det gäller ju att prioritera ju !
Fast det var rätt coolt ändå ;)


Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

känner fan igen det där, en tandkräm från reklamen känns mycket fräschare än tex akta, ja den har man ju liksom inte sett på reklamen utan blivit påtvingad så länge man bodde hemma. Och comfort sköljmedel luktar bra mycket godare än eldorado eller willys egna, går fan på reklam hela tiden.
blir förbannad när tjejen kommer hem med hemköps-blöjor eller ica-skit, för fan, det är ju libro som gäller! det vet ju till och med jag/ peace out

Anonym sa...

Fel inställning.En söndakväll är en sixpack jävligt säljbar.Dubbla priset och du har ett skärp GRATIS.På ett år , om du varje vecka köper en sixpack och får med ett skärp har du när julen närmar sig löst julklappsproblemet.Du har 51 st skärp som du lägger i en kartong som du fått gratis på COOP.Julklappspapper finns i de flesta affärer "Gratis".Fattar inte va du gnäller om.

Anonym sa...

Haha, jag kräver bild på skärpet i bloggen. Känns som du sitter med gubbarna i Norrlands-reklamen. Haha, din sopa Chef.

/G