onsdag, oktober 10

Lättare sagt än gjort...

Ellinor är i skolan och Tea har jag precis lämnat på dagis, så nu sitter jag här själv med mitt kaffe. I bakgrunden hör jag Dogges nya låt, riktigt kass och tjötig låt. Kollade nyss mailen, som vanligt var det inga seriösa mail utan bara " Enlarge your penis " mail. Min mamma är på semester i Prag, låter inte så lyxigt men det är tydligen bra där. Fick ett sms av henne igår kväll där hon skrev att jag skulle ta vara på min sista dag som pappaledig. Jo visst men det är nog lättare sagt än gjort kanske, kan inte tänka på annat än att jag ska gå upp 05:00 imorn. Fy fan va surt, tänk om man kunde få gå hemma jämt. Nä nu pratar vi inte mer om det, ska gå in på P3:s hemsida och önska en låt nu, blir nog Mange Schmidts "Talar ut" den är tung.


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äh.. va fan koppla av nu mannen, tänk i på det. Det går en vecka sen kommer man i det igen.

Anonym sa...

Dårar jobbar Puckon stämplar vi andra lever på bullen's pilsnerkorv.