onsdag, augusti 6

Alltid lika kul...


Är hemma hos min lilla mamma, jag och Tea har varit nere i källaren och letat efter några av mina gamla böcker. Vi hittade en hel hög me nostalgiska böcker jag hittade även en av mina pärmar me hockeykort, det väcker minnen vill jag lova och bara positiva sådana dessutom.
Undrar hur mycket pengar man la ner på sina h-kort? Eller undrar hur mycket mina föräldrar la ner kanske man ska fråga sig ist :-)

Lägg märke till den mycket vällritade ballen på målvakten, verkar som jag var konstnärligt lagd redan som liten... Alltid lika kul att måla könsorgan det kommer jag nog aldrig att växa ifrån, Hehehehehe....


ÄR JAG VUXEN NU?!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe shit va längesen man tänkte på hockeykorten.. kommer ihåg när vi kom på att man kunde byta till sig många kort med småungarna mot ett med autograf.. haha lika enkelt att blåsa skatteverket tro? B