söndag, augusti 3

Veckans Sopa

Jag fattar inte att jag tyckt att han och hans musik har varit bra/cool och allt det där, fan han borde ta sig en riktig funderare på om det inte är dags att sluta leka gangster och ist växa upp. Vad är han för en förebild för sina barn egentligen, det enda han snackar om i sina låtar är ju fan bara knark och förrorten och jag hatar verkligen allt vad droger står för så jag säger bara fuck Ken Ring som är Veckans Sopa.
Nästan så jag skäms lite över att ha gått omkring och lyssnat på hans sk musik, han är en tragisk jävla lo life. Visst killen kan verkligen rappa men de flesta av hans texter går enbart ut på droger, döda etc och pga detta så tänker jag inte lyssna på skiten mer. Sen är det ju ändå så att mycket hiphop texter handlar om just droger, men det är just det att han snackar om att han inte knarkar mer utan är en seriös förälder, ja men sluta skryta om skiten då för fan!
Eller är detta endast ett försäljningsknepp från hans sida, för att förortskidsen ska tycka att han är cool? skit samma hur det än ligger till för det är messed up.

(Om någon av er vill ha mina Ken skivor så är det bara att koma och ta skiten, annars åker dyngan i papperskorgen allt ska iaf bort.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

mycket oväntad sopa må jag säga!/anton

Anonym sa...

Vuxenpoäng till Mr.P =)

Anonym sa...

tack men jag klarar mig utan skivorna... B

Anonym sa...

sjunga om att röka grönt etc å sen ha sin son med på scenen, det rimmar jäääävligt bra, NOT!! Så släng skivorna du, åt helvete...