söndag, augusti 24

Gårdagen i bilder (inlägg nr 1000)

Vi åkte till min sambos föräldrar, jag gillar det stället för hennes mamma lagar riktigt god mat. Vi hann med fika, mat, dessert och kräftor. I bilen sörplade jag i mig nån ny Fanta, jag gillar egentligen inte läsk och skit tycker bara man får äcklig jävla beläggning på tänderna men Damn... den var god. Kan varmt rekommenderas.

På bilden ser ni min dotters kisse vid namn Nisse, men eftersom min sambo är allergisk så bor den hos hennes syster. Jag tycker heller inte att det är riktigt rätt att ha djur när man bor i lägenhet men efter att ha tillbringat kvällen med Nisse, Tisse och Maja (Nisses syskon) så ville jag ta med den lilla rackarn hem.

Kräftorna vi åt var fiskade i Tidan som rinner i svärföräldrarnas trädgård, dom fick inte så många men dom smakade grymt bra.

Detta var alltså inlägg nr 1000, det är ju lite stort och borde ju firas.... men hur? kanske genom att blogga 1000 till....

Inga kommentarer: