fredag, augusti 1

Vad göra?

För en dryg vecka sen blev en 23 årig ensamstående mamma mördad i Hjo, mördaren var en 25 åring som hon hade fått kontakt med på internet. Kvinnan låg död i 2 dygn innan det upptäcktes, under de 2 dygnen fanns hennes 2 åriga barn i lägenheten, barnet fick alltså se sin döda mammas kropp i 2 dygn. Hela händelsen är mycket tragisk och hemsk det är därför som jag bli förbannad när jag ser expressens löp idag, fan vad osmidigt och respektlöst mot den unga kvinnans familj och vänner.

Eller är det kanske bara jag som associerar galet?

Det är ju såna här sjuka händelser varje dag nu för tiden, hur många psykisktsjuka människor går det egentligen runt på våra gator? Jag blir fan mörkrädd när jag hör om allt sjukt som händer man vågar ju snart inte gå ut.
Men så går det väl för ett land som Sverige, som inget hellre vill än att bli som idolen USA....
Som sagt mycket skrämmande, men vad göra??

Inga kommentarer: