tisdag, augusti 5

Mannen i huset....

Det är något mysko som händer i vår lya för överallt så står det föremål mitt på golvet (som ni ser på bilderna) i köket står hushållsrullen mitt på golvet, på toan står min fluorlösning på golvet och i storarummet ligger det ett lock också det på golvet. Fast nu är fet ju inte så speciellt mysko utan beror mest på min egen lathet och rädsla för insekter, för alla dessa föremål har använts av mig för att dräpa just insekter.
Om jag ser ett djur så får jag panik och tar ett vapen som står närmast sen dödar jag spindeln eller vad det nu är för äckligt kryp, men sen vågar jag inte lyfta på det för att se om det verkligen är dött. Så ofta slutar det med att min sambo får ta bort det efter ett par dagar, och jag ska föreställa mannen i huset.....hehehhehehe.




Inga kommentarer: