fredag, augusti 29

Besviken!

Det här är Mr-T som vi/jag är van att se honom, med alla sina feta guldkedjor och ringar. Står där och skriker typ - Shut up fool!! eller något annat häftigt. För mig är han mest känd från kultserien A-team som var en personlig favorit som liten, men han har också varit med i wrestling etc etc.
Så här är vi alltså vana att se honom, tyff, cool, kaxig och med en jävla massa bling bling runt nacken....

Det här där emot är dagens Mr-T, en tv-shops sellout. Jepp så tragiskt är det faktiskt, såg honom imorse på just tv-shop där han gjorde reklam för någon sorts ny revolutionerande typ av ugn. Han har inget bling bling, han har ingen attityd och inte en enda gång skrek han -Shut up fool!! till kvinnan bredvid.
Jag blev riktigt riktigt besviken på Mr-T som faktiskt var lite av en idol/förebild för mig som liten, han var ju den grymmaste i hela A-team ju...
Men nu står han i chinos och förklädde och promotar Flavour wave turbo, vilken jävla fejk han är!!
Var är allt hans guld kan man då fråga sig?? är det så illa att han har behövt sälja av det för att klara av vardagen, eller har han helt enkelt vuxit ifrån den stilen? Jag vet inte och jag bryr mig nog egentligen inte, jag är bara jävligt besviken på Mr-T.....

Inga kommentarer: